„Cudze chwalicie, swego nie znacie!” - Kuba Wojewódzki reklamuje oranżadę Hellena (wideo)
Firma Colian rozpoczęła kampanię reklamową wspierającą oranżadę Hellena pod hasłem „Cudze chwalicie, swego nie znacie!”. Bohaterem spotów jest dziennikarz TVN Kuba Wojewódzki. Za realizację działań odpowiadają agencje Brandman, Universal McCann, Studio filmowe M5 oraz Agencja Kolterman Media Communications.
Jak tłumaczą przedstawiciele marketera, najnowsza kampania to efekt przyjętej długofalowej strategii marketingowej, koncentrującej się na umacnianiu wizerunku marki poprzez odwołania do pozytywnych emocji oraz wartości. W reklamach podkreślane jest pozytywne nastawienie do tego, co polskie i oryginalne oraz duma z bycia Polakami.
Oranżada Helleny od dwóch lat jest promowana na zasadzie lokowania produktu w znanych programach rozrywkowych, m.in. w talk-show Kuby Wojewódzkiego w TVN, w którym trzy sezony temu pojawiła się jako pierwsza marka napojowa.
Udział Kuby Wojewódzkiego w cyklu spotów reklamowych ma umacniać pozytywny wizerunek brandu. Spoty promuje znane z poprzednich reklam hasło „Cudze chwalicie swego nie znacie!”. Koncept opiera się na humorystycznych i błyskotliwych obserwacjach osiągnięć i zachowań Polaków oraz podkreślaniu, że w wielu aspektach jesteśmy lepsi od innych i mamy powody do optymizmu.
W 2014 i 2015 roku w reklamach oranżady Hellena występowali członkowie kabaretu Ani Mru Mru.
- Kuba Wojewódzki, polski dziennikarz muzyczny, telewizyjny, radiowy i prasowy, publicysta, satyryk, felietonista, ale też showman. Opiniotwórczy, wyrazisty, wywołujący emocje i promujący nowoczesny patriotyzm. Współpraca z tak wyjątkową osobą to duże wyróżnienie dla marki. Jesteśmy przekonani, że kampania przyniesie nam wiele korzyści wizerunkowych - podkreśla Magdalena Koszela, brand manager oranżady Hellena.
>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (m.in. TVN, Polsat, TVP1, TVP2 i wybrane kanały tematyczne), internecie (m.in. social media, a od 1 czerwca - konkurs konsumencki na stronie oranzadanakubie.pl) oraz w punktach sprzedaży (materiały POS). W tym sezonie emitowane będą trzy spoty 30-sekundowe.
Colian podkreśla, że jest to największa od lat akcja promująca oranżadę Hellena.
Za strategię i kreację jest odpowiedzialna agencja Brandman, a za zakup mediów Universal McCann. Za produkcję spotu odpowiada agencja Studio filmowe M5. Całość wyreżyserował Tadeusz Śliwa. A działania public relations odpowiada Agencja Kolterman Media Communications.
Oranżada Hellena to kolejna marka, którą swoim wizerunkiem firmuje Kuba Wojewódzki. Od kilku lat dziennikarz regularnie pojawia się w kampaniach reklamowych promujących sieć Play, ostatnio w spotach z Agnieszką Chylińską i grupką dzieci.
Dołącz do dyskusji: „Cudze chwalicie, swego nie znacie!” - Kuba Wojewódzki reklamuje oranżadę Hellena (wideo)