SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

CSS S.A. szkoli pracowników PTK Centertel

PTK Centertel Sp. z o.o. przedłużyła na kolejny rok umowę o współpracy ...

PTK Centertel Sp. z o.o. przedłużyła na kolejny rok umowę o współpracy z Computer Service Support S.A. dotyczącą realizacji szkoleń informatycznych. Tradycyjnie umowa ma zasięg ogólnopolski, a zakres, szczegółowy program oraz miejsce poszczególnych szkoleń dostosowywane są zawsze do potrzeb pracowników PTK Centertel.

W końcu kwietnia br. Computer Service Support S.A. podpisała z PTK Centertel Sp. z o.o. po raz kolejny umowę dotyczącą usług szkoleniowych z branży IT. Zakres umowy obejmuje realizację projektów szkoleniowych, na które składają się szkolenia ze wszystkich posiadanych przez CSS autoryzacji edukacyjnych firm-producentów oprogramowania i sprzętu informatycznego.

Przedłużenie umowy na kolejny rok jest efektem kilkuletniej dobrej współpracy obu firm. Potwierdzeniem tego jest fakt, że w ubiegłym roku CSS przeszkoliła w całym kraju ponad 400 pracowników PTK Centertel. W ramach tegorocznej umowy CSS prowadzić będzie zarówno podstawowe szkolenia dla użytkowników systemów IT wykorzystywanych przez PTK Centertel, jak i szkolenia zaawansowane - dla kadry technicznej. Realizacja pierwszych szkoleń rozpoczyna się na początku maja br. Umowa ma zasięg ogólnopolski. W miarę potrzeb pracowników regionalnych oddziałów PTK Centertel, szkolenia będą przeprowadzane również na terenie filii CSS.

Computer Service Support S.A. (CSS S.A.) jest największą na polskim rynku informatycznym firmą świadczącą usługi systemowe, pomocy technicznej oraz opieki serwisowej. Firma działa od 1993 roku, a od 1999 roku jest notowana na Rynku Równoległym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Dla zapewnienia najwyższej jakości świadczonych usług, w grudniu 1998 roku CSS S.A. wdrożyła system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001:2000.

CSS S.A. świadczy kompleksowe usługi w zakresie obsługi całej infrastruktury IT Klienta. Oferta obejmuje usługi systemowe (administrowanie systemami, wsparcie użytkowników, instalacje i konsultacje), sprzętowe (serwis gwarancyjny, pogwarancyjny oraz rozszerzony, instalacje i wdrożenia), szkolenia (szkolenia otwarte i dedykowane, egzaminy i certyfikacje), usługi sieciowe (okablowanie strukturalne, kompleksowa obsługa inwestycyjna, systemy elektroenergetyczne, systemy teletechniczne).

Dołącz do dyskusji: CSS S.A. szkoli pracowników PTK Centertel

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl