CR-V diesel napędza wyobraźnię
11 kwietnia br. rusza kampania wprowadzająca na polski rynek Hondę CR-V z nowym silnikiem diesla i-CTDi
'CR-V pierwszy sportowy diesel. Napędza wyobraźnię' - to hasło ogólnopolskiej kampanii obejmującej telewizję, prasę, magazyny oraz nośniki zewnętrzne.
Instytut Rozwoju Reklamy po raz kolejny przygotował kompleksową kampanię dla Hondy Poland - tym razem agencja była odpowiedzialna za przygotowanie strategii komunikacji, stworzenie scenariusza i wyprodukowanie spotu reklamowego dla telewizji, przygotowanie projektów reklam prasowych i outdoorowych, przygotowanie media planów oraz koordynację całej kampanii.
W ubiegłym roku zdecydowaliśmy się po raz pierwszy na przeprowadzenie kampanii telewizyjnej przy wsparciu prasy i outdooru oraz akcji jazd próbnych. Przy bardzo złej koniunkturze na rynku motoryzacyjnym, nasza sprzedaż wzrosła o 51%. Trafione decyzje należy powtarzać. - mówi Andrzej Wrzosek, dyrektor marketingu Honda Poland.
Napędza wyobraźnię - to druga polska reklama telewizyjna zrealizowana przez IRR na zlecenie Hondy Poland (w ubiegłym roku był to spot Pościg reklamujący Hondę Accord i-CTDi). Film reklamowy został przygotowany w dwóch wersjach czasowych. 45-sekundowy spot pokazuje Hondę CR-V i-CTDi jako samochód, który doskonale sprawdza się jako "partner" zarówno w prowadzeniu biznesu, jak i w spędzaniu czasu wolnego. Trzy 15-sekundowe wersje filmu, nakręcone w pięknych plenerach, mają na celu podkreślić właściwości Hondy CR-V, który jako samochód z napędem na 4 koła ma sportowe zacięcie, a jednocześnie jest autem eleganckim, potrafiącym zafascynować i dostarczyć wiele przyjemności z jazdy.
Spot został wyreżyserowany przez Mariusza Paleja i Tomasza Toporowicza, a wyprodukowany przez szwajcarski dom produkcyjny RT-Berg przy współpracy domu produkcyjnego Ground Glass. Emisje telewizyjne rozpoczną się 11 kwietnia br. w TVP1 i TVP2, TVP3, TVN, Polsat, TV4 i stacjach satelitarno-kablowych.
Kilka dni wcześniej, bo już 1 kwietnia rozpoczęła się kampania prasowa i outdoorowa. Po raz pierwszy zdjęcia, które są wykorzystane do projektów reklam, nie należą do Hondy lecz zostały specjalnie na potrzeby kampanii zrobione przez IRR w trakcie kręcenia spotu reklamowego, dzięki czemu został zachowany spójny charakter całej kampanii.
Reklamy ukazuj± się w prasie codziennej "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Dziennik Sportowy", "Gazeta Prawna", tygodnikach ("Polityka", "Newsweek", "Wprost", "BusinessWeek"), pismach motoryzacyjnych oraz miesięcznikach i magazynach niszowych ("National Geographic", "Żagle", "Góry", "Windsurfing", "Wielki Błękit" itp.). Za wybór i zakup mediów telewizyjnych i drukowanych odpowiedzialny jest dom mediowy Effective Media.
Kampania zewnętrzna obejmuje ekspozycje wielkoformatowych plakatów reklamowych w sieci hipermarketów Tesco w całej Polsce oraz nośniki 15x7, 10x4, 12x3, 8x5 i 8x4, eksponowane we wszystkich dużych miastach. Za zakup nośników zewnętrznych odpowiedzialna jest firma Witkiewicz i Tejchert s.c.
Kolejnym etapem kampanii ma być przeprowadzona w czerwcu akcja jazd próbnych Honda CR-V diesel, przygotowana specjalnie dla prestiżowych klientów jednego z dużych banków.
W tym roku Honda Poland została wyłącznym dystrybutorem motorów Hondy w Polsce, w związku z tym powierzyła IRR przygotowanie strony internetowej oraz produkcje poligraficzne. Oficjalne uruchomienie serwisu miało miejsce 1 marca br.
Dołącz do dyskusji: CR-V diesel napędza wyobraźnię