'Cosmopolitan' z kalendarzykiem promować będzie szeroka kampania
Do całego nakładu styczniowego wydania miesięcznika "Cosmopolitan" (Marquard Media Polska), który ukaże się w czwartek 10 grudnia br., dołączony zostanie kalendarzyk na 2010 rok. Numer wspierać będzie kampania reklamowa.
Cena styczniowego wydania pisma z dodatkiem to 8,50 zł (normalnie "Cosmopolitan" bez dodatku kosztuje 5,90 zł), a jego nakład wyniesie 200 tys. egz.
Kampania reklamowa numeru obejmie telewizję (TVN, TVN Style, Polsat Cafe, Tele5, Kino Polska, Viva Polska, MTV Polska, VH1 Polska, Foxlife, Zone Club), radio (Radio Zet, RMF Maxx), internet (Onet.pl, Wp.pl) oraz outdoor (front lighty w największych miastach oraz plakaty w punktach sprzedaży prasy). Tytuł wspierać ma również autopromocja w innych magazynach Marquarda ("Olivia", "Joy", "Shape", "Hot Moda & Shopping"). Akcja została przygotowana przez dział marketingu wydawcy, zaś media zaplanował Starlink.
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem "Cosmopolitan" w okresie od stycznia do sierpnia br. wyniosła 131 220 egz.
Dołącz do dyskusji: 'Cosmopolitan' z kalendarzykiem promować będzie szeroka kampania