SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cormedia stworzył dział sprzedaży bezpośredniej

Dom mediowy Cormedia wyodrębnił dział sprzedaży bezpośredniej. Do zarządzania tą strukturą liczącą obecnie trzy osoby stworzono stanowisko dyrektora handlowego.

Przyczynami wyodrębnienia w dziale sprzedaży domu mediowego Commedia jednostki zajmującej się sprzedażą bezpośrednią jest rosnąca liczba kampanii realizowanych przez firmę dla klientów końcowych oraz oczekiwania marketerów wobec sprzedawców zmierzające w kierunku specjalizacji branżowej i tematycznej. Obecnie nowy dział tworzą trzy osoby: Katarzyna Tyburska, Urszula Podsiadło oraz Dorota Kochańska.

Do zarządzania zarówno działem sprzedaży bezpośredniej, jak i jednostką odpowiadającą za kontakty z agencjami powołane zostało stanowisko dyrektora handlowego. - Trwają ostatnie rozmowy dotyczące objęcia tej funkcji przez doświadczonego menedżera, który pojawi się w firmie najprawdopodobniej z początkiem roku - ujawnia Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Commedia. Do tego czasu cała sprzedaż firmy kierowana będzie przez dyrektora generalnego, Iwo Gałeckiego.

Dołącz do dyskusji: Cormedia stworzył dział sprzedaży bezpośredniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl