SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz więcej widzów ogląda stacje grupy TVN

Ogólny udział w rynku wszystkich programów telewizyjnych grupy TVNwzrósł w lipcu do 20,4% z 18,4% rok wcześniej.

W prime time ogólny udział w rynku wszystkich programówtelewizyjnych Grupy TVN wzrósł do 22,7% z 20,6% w analogicznymokresie ub.r., podała spółka w komunikacie w czwartek. Udziałflagowej stacji, TVN wzrósł w tym okresie o 0,5 pkt do 14,2%.

"Ogólny udział stacji TVN w rynku w lipcu 2007 r. wyniósł 14,2%w porównaniu do 13,7% w analogicznym okresie 2006 r. W lipcu 2007r. udział stacji TVN w grupie docelowej w prime time wyniósł 24,1%w porównaniu do 23,9% w analogicznym okresie 2006" - podano wkomunikacie.

Najbardziej popularne programy TVN w lipcu to główny programinformacyjny Fakty, program publicystyczny Uwaga!, magazynkryminalny W11-Wydział Śledczy, serial komediowy Niania oraz serialsensacyjny Detektywi. Filmem, który zdobył największą oglądalnośćbył "Dzień zagłady".

W lipcu 2007 r. kanał TVN 24 zwiększył swój całodobowy ogólnyudział w rynku do 3,9% z 2,6% w lipcu 2006 r. W prime time ogólnyudział w rynku kanału TVN 24 wzrósł do 2,8% w lipcu 2007 r. z 1,9%w tym samym okresie 2006 r. Całodobowy udział w rynku kanału TVN 24w grupie docelowej (wiek 25+, przychody powyżej średniej, miasta100.000+) wzrósł w lipcu 2007 r. do 7,7% z 5,4% w analogicznymokresie 2006 r.

Grupa TVN nadaje 11 programów telewizyjnych: TVN, TVN Siedem,TVN 24, TVN Meteo, TVN Turbo, TVN Style, ITVN, TVN Gra, TVN Lingua,TVN Med, Discovery Historia. Grupa jest także właścicielemwiodącego polskiego portalu internetowego, Onet.pl.

Dołącz do dyskusji: Coraz więcej widzów ogląda stacje grupy TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl