Continental z „mistrzowską loterią” przed Euro 2016
Produkująca opony firmy Continental zaczęła promocję związaną z piłkarskim Euro 2016. Przygotowała i realizuje ją wspólnie z firmami marketingowymi Loyalty Point, Initiative Warszawa i Media Impact Polska.
W ramach akcji każdy, kto kupi komplet czterech opon Continental do samochodu osobowego lub terenowego, zachowa dowód zakupu i zarejestruje do na stronie Continental.pl, ma szansę wylosowania nagrody. W puli jest 100 podwójnych biletów na mecze Euro 2016 oraz 1500 zestawów dla kibiców. Ponadto nagrodą gwarantowaną jest 50-złotowy bon na zakupy w sklepach sieci InterSport.
Loteria potrwa do 18 maja. Za jej koncepcję i kreację oraz przygotowanie jej reklam odpowiada agencja Loyalty Point.
Loteria jest wspierana kampanią reklamową w telewizji (stacje ogólnopolskie), prasie, internecie oraz punktach sprzedaży (materiały POS i spot w POS TV, m.in. w sieci serwisów BestDrive).
Za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Initiative Warszawa oraz biuro reklamy Media Impact Polska.
Dołącz do dyskusji: Continental z „mistrzowską loterią” przed Euro 2016