Content Media z działem think:sport i byłymi menedżerami Agory
Firma Content Media uruchomiła dział think:sport zajmujący się marketingiem sportowym. Nową strukturą kierują Artur Grochowski i Marcin Frankowski, wcześniej związani m.in. z Agorą, a pracę w Content Media zaczęła też Małgorzata Dyoniziak.
think:sport oferuje działania doradcze oraz tworzenie strategii komunikacyjnych wykorzystujących wydarzenia i tematykę sportową oraz zakup mediów wszelkiego rodzaju. Pierwszym klientem nowego działu został Acer, dla którego realizowana jest obecnie kampania, związana z występem na mistrzostwach świata w podnoszeniu ciężarów Marcina Dołęgi, od półtora roku ambasadora marki Acer w Polsce (więcej na ten temat).
Na czele think:sport stanęli Artur Grochowski i Marcin Frankowski. Grochowski przez kilkanaście lat związany był z Agorą, gdzie najpierw pracował jako menedżer sprzedaży w Gazeta.pl, a następnie, do lutego br., pełnił funkcję dyrektora wydawniczego Sport.pl. Natomiast Frankowski w ostatnim czasie był szefem sprzedaży bezpośredniej w Wirtualnej Polsce, a wcześniej - dyrektorem sprzedaży regionalnej w Gazeta.pl.
Jednocześnie do zespołu sprzedaży Content Media dołączyła Małgorzata Dyoniziak, obejmując stanowisko client partner. Wcześniej była związana m.in. ze Screen Network, Concept Publishing oraz wydawnictwami Bauer i DD Media.
Dołącz do dyskusji: Content Media z działem think:sport i byłymi menedżerami Agory