Contact Supervisor - propozycja dla agencji reklamowych
Adv.pl wprowadza na rynek nowy produkt, skierowany do agencji reklamowych, platformę Contact Supervisor. Jej zadaniem jest optymalizacja kosztów związanych z procesem obsługi Klienta.
Aplikacja umożliwia monitoring wykonania poszczególnych etapów zlecenia. Daje możliwość ich weryfikacji i skomentowania, zarówno od strony Klienta jak i samej agencji. Ułatwia wgląd do informacji na temat określonego partnera, jak również komunikację z nim za pośrednictwem Internetu. Funkcjonalność systemu zapewnia m.in. zarządzanie uprawnieniami użytkowników oraz odtwarzanie historii kontaktów z Klientem.
- Globalna konkurencja wymusza na organizacjach nowe postrzeganie wewnętrznego oraz zewnętrznego procesu przepływu informacji. Obecnie, nie tylko zwykły notes, ale i podstawowe narzędzia programistyczne nie są w stanie zapewnić odpowiedniego usystematyzowania danych, jakie agencje reklamowe gromadzą każdego dnia podczas komunikacji z Klientem. Zrodziła się potrzeba wprowadzenia nowego, personalizowanego rozwiązania - systemów zapewniających obsługę indywidualnych cyklów współpracy z Klientem i realizacji zamówienia. Adv.pl współdziała z wieloma agencjami. W oparciu o doświadczenie i w odpowiedzi na ich potrzeby stworzyliśmy aplikację, która wpłynie na poprawę jakości usług agencji reklamowej. - mówi Rafał Dziedzic Prezes Adv.pl.
Cechą rozwiązania jest przede wszystkim prostota obsługi. Zarządzanie platformą Contact Supervisor odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej.
Dołącz do dyskusji: Contact Supervisor - propozycja dla agencji reklamowych