Constans PR dla Renault
Agencja Constans PR wygrała przetarg na obsługę mediową akcji edukacyjnej organizowanej przez Renault Polska.
Firma Renault od ponad 9 lat prowadzi w Polsce działania mające na celu wzrost bezpieczeństwa na drogach. Przygotowywana obecnie kampania będzie miała charakter ogólnopolski i potrwa od kwietnia do listopada 2003. Agencja jest odpowiedzialna przede wszystkim za relacje z mediami, wspołpracę z partnerami akcji, przygotowanie strony internetowej oraz koordynację konferencji prasowych.
Teraz naszym celem jest wypracowanie długofalowych relacji z nowym Klientem - mówi dyrektor generalny Constans PR Karolina Szamałek - tak jak z koncernem Reemstma Polska, z którym współpracujemy nieprzerwanie od 3 lat. Możemy to osiągnać tylko dzięki dostarczaniu najwyższej jakości usług.
Constans PR była odpowiedzialna za relacje z mediami programu Światowy Dzień Choroby Alzheimera w Polsce. Prowadziła między innymi działania szkoleniowe dla firmy Geers, działania korporacyjne dla Kamis Przyprawy S.A. jak również zajmowała się obsługą PR projektu Fundacji Edukacji Ekonomicznej Interklasa.
Dołącz do dyskusji: Constans PR dla Renault