comScore: ponad 10 mld klipów obejrzanych na stronach Google
Amerykańscy internauci obejrzeli w sierpniu bieżącego rokurekordową liczbę 25,37 miliarda klipów wideo online.
Z danych firmy badawczej comScore wynika, że rekordowa byłatakże liczba użytkowników zza oceanu oglądających filmiki wideo wsieci - 161,1 miliona.
Zdecydowanie najwięcej klipów zostało obejrzanych na stronachnależących do Google - 10,05 miliarda, z czego 99 proc. stanowiłymateriały w serwisie YouTube. Za Google znalazły się stronynależące do: Microsoftu (546,5 miliona obejrzanych klipów), ViacomDigital (539,5 mln), Hulu (488,3 mln), Fox Interactive Media (380,1mln), Yahoo! (355,2 mln), Turner Network (299 mln), CBS Interactive(169 mln), Disney Online (162,9 mln) oraz AOL LLC (156,9 mln).
Google było również zdecydowanym liderem jeśli chodzi o liczbęunikalnych użytkowników zza oceanu (121,4 miliona) odwiedzających wsierpniu serwisy wideo. Następne pod tym względem były: Microsoft(54,9 mln), Yahoo! (51,6 mln), Fox Interactive Media (48,9 mln),Viacom Digital (42,4 mln), Hulu (38,5 mln), CBS Interactive (35,7mln), Turner Network (28,2 mln), AOL LLC (28,1 mln) orazFacebook.com (24,2 mln).
Z danych comScore wynika również, że każdy ze wspomnianych 161,1miliona amerykańskich internautów oglądających w sierpniu materiaływideo w sieci, stanowiących 81,6 proc. tamtejszej populacji online,przeznaczył średnio 582 minuty na oglądanie klipów. Statystycznyużytkownik obejrzał 157 filmików, a każdy z nich trwał średnio 3,7minuty.
Dołącz do dyskusji: comScore: ponad 10 mld klipów obejrzanych na stronach Google