comScore: internauci najwięcej czasu spędzają na stronachMicrosoftu
We wrześniu bieżącego roku 1,2 miliarda internautów z całego świataw wieku co najmniej 15 lat spędziło w sieci w sumie 26,99 miliardagodzin.
Najwięcej, bo 14,5 proc. tego czasu (3,92 miliarda godzin),zostało spędzone na stronach należących do Microsoftu - wynika zdanych firmy badawczej comScore.
Następne pod tym względem były witryny będące własnością: Google(2,51 mld godz.), Yahoo! (1,7 mld), Facebook.com (1,39 mld),Tencent Inc. (893 mln), AOL LLC (513 mln), eBay (239 mln), FoxInteractive Media (204 mln), Baidu.com Inc. (163 mln) oraz Lycos(107 mln).
Z kolei biorąc pod uwagę poszczególne regiony świata, stronyMicrosoftu były we wrześniu liderem w Europie (16,8 proc. czasu),Ameryce Łacińskiej (35,9 proc.) i w regionie Bliskiego Wschodu iAfryki (33,1 proc.). Tymczasem w Ameryce Północnejnajpopularniejsze były strony Yahoo! (11,2 proc.), a w regionieAzji i Pacyfiku strony Tencent Inc. (10,7 proc.).
Dołącz do dyskusji: comScore: internauci najwięcej czasu spędzają na stronachMicrosoftu