Coke Live Music Festival w Wirtualnej Polsce
Coke Live Music Festival to akcja specjalna realizowana w serwisiemuzyka.wp.pl. Obejmuje ona przede wszystkim branding serwisu,polegający na wprowadzeniu całkowicie zmienionej kolorystyki igrafiki witryny, a także rozwinięcie kontentu o specjalnieprzygotowaną sekcję.
- Jako istotny element akcji zaproponowaliśmy użytkownikomudział w grze/konkursie na stronie clmf.muzyka.wp.pl, dzięki którejmogą wkrótce - już w realu - wziąć udział w festiwalowychkoncertach. Gra została dostosowana do grupy docelowej pod kątemgraficznym oraz osadzona w kolorystyce imprezy - wyjaśnia zasadykonkursu Jan Chechłacz z zespołu akcji specjalnychWirtualnej Polski.
- Użytkownik tworzy swojego awatara, a następnie może zapraszaćznajomych spoza gry do stworzenia swoich postaci. Wspólnie tworzągrupę znajomych. Pojedynczy użytkownik oddaje skok, którego długośćzależy od zręczności oraz liczby znajomych. Im jest ich więcej, tymdalszy skok - dodaje.
Nagrodami są ufundowane przez Coca-Cola PolandServices bilety na krakowskie koncerty Coke LiveMusic Festiwal, w dniach 20-22 sierpnia.
Konkurs zlecił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Coke Live Music Festival w Wirtualnej Polsce