Codemedia zamiast Starlinka mediowo obsługuje sklepy Komfort
Firma Komfort, właściciel sieci sklepów m.in. z wykładzinami i panelami podłogowymi, rozpoczęła współpracę z domem mediowym Codemedia. Odpowiada m.in. za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowej z udziałem nowej ambasadorki marki - Doroty Szelągowskiej.
Nawiązanie współpracy z ambasadorką marki oraz kampania reklamowa z udziałem Doroty Szelągowskiej to kolejny krok w procesie odświeżania wizerunku marki Komfort. Doradztwo w zakresie rekomendacji i zakupu mediów w działaniach reklamowych firma powierzyła Codemedia.
Ten dom mediowy został wybrany w przetargu, którego szczegółów nie ujawniono. - Zdecydowaliśmy się na współpracę z Codemedia ponieważ zaprezentowali ofertę najlepiej dopasowaną do naszych potrzeb - zwłaszcza w kontekście zmian wizerunkowych, które wdrażamy. Doceniliśmy również duże zaangażowanie i profesjonalne podejście do klienta - mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort.
Strony nie podają informacji na temat długości umowy. Wcześniej zakupem mediów dla Komfortu zajmował się Starlink.
Dołącz do dyskusji: Codemedia zamiast Starlinka mediowo obsługuje sklepy Komfort