SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Codemedia wprowadza narzędzie Breaktime do optymalizacji kampanii radiowych

Dom mediowy Codemedia wzbogacił swoją ofertę o oprogramowanie Breaktime firmy Telmar Peaktime. Umożliwia ono kompleksową obsługę w zakresie planowania i zakupu czasu reklamowego w stacjach radiowych.

Breaktime to narzędzie znane i stosowane już na polskim rynku od kilku lat. Dotychczas stosowane było głównie przez biura reklamy stacji radiowych bądź przez samych nadawców.

- Zdecydowaliśmy się na zakup tego narzędzie ponieważ uważamy, że radio to bardzo ważne medium w mediamiksie. Skuteczna kampania to taka, która łączy mix dostępnych kanałów komunikacji. Niestety często bywa tak, że działania w radiu są planowane w oparciu o poziom rabatu a nie efektywność kosztową danej stacji w konkretnej grupie celowej.  Wierzymy, że Breaktime pozwoli nam przenieść model planowania stosowany do tej pory w telewizji również na pole planowania kampanii radiowych - mówi Bartosz Zientek, group account director  w Codemedia.

Agencja nie zdradza, jaki budżet przeznaczyła na zakup Breaktime. Z narzędzia tego korzysta od 10 lat Agencja Reklamy Polskiego Radia.

Dołącz do dyskusji: Codemedia wprowadza narzędzie Breaktime do optymalizacji kampanii radiowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl