Coca-Cola ujawnia marketingowe plany
Coca-Cola ujawniła szczegóły globalnej kampanii marketingowejwspierającej patronat firmy nad Mistrzostwami Świata w piłce nożnejRPA 2010.
Kampania będzie obejmować trzy telewizyjne spoty reklamowe,które będą emitowane na całym świecie.
W jednej z reklam wystąpi Roger Milla, były reprezentantKamerunu i jedna z pierwszych afrykańskich gwiazd piłkarskich naarenie międzynarodowej. Drugi spot będzie pokazywał historięmłodego zawodnika poszukującego "idealnego sposobu radości zezdobycia gola", a trzeci ma opowiadać o obejmującym 86 krajówtournee z Pucharem Świata, które sponsorowane jest przezCoca-Colę.
W ramach kampanii firma przyzna także nagrodę za najlepszy wcałym turnieju sposób radości ze zdobytej bramki, a za każdy goluczczony tańcem przez jego zdobywcę, przekaże dodatkowe pieniądzena swój program 'Water for Schools'. Coca-Cola planuje takżewprowadzenie do sprzedaży swoich napojów w pamiątkowychopakowaniach, nawiązujących tematyką do nadchodzącej imprezy.
Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem piłkarskiego mundialunieprzerwanie od 1978 roku.
źródło: Marketing Week
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola ujawnia marketingowe plany