Coca-Cola uczy na billboardach recyklingu
Nowa akcja billboardowa Coca-Coli „Open, taste, recycle with us” dosłownie pokazuje, jak segregować odpady.
Na specjalnych plakatach Coca-Coli umieszczonych w przestrzeni miejskiej widać dłoń, która skierowana jest na stojące obok pojemniki do selektywnej zbiórki odpadów. W ten sposób marka zachęca do segregacji śmieci i wzmacnia proekologiczne postawy klientów.
Akcje przygotowała agencja Publicis Italy.
Coca-Cola ekologicznie
Kilka tygodni temu Coca-Cola wystartowała w Polsce z globalną kampanią „#NeverSettle” - #WciążZmieniamy. W ramach tej akcji ufunduje w Warszawie dziesięć automatów do recyklingu opakowań szklanych, plastikowych i aluminiowych.
Koncern pod koniec kwietnia wystartował z inną ekologiczną kampanią - "Wszystkie ręce na pokład", która ma edukować na temat segregacji, zbiórek i recyklingu opakowań plastikowych.
Coca-Cola zobowiązała się także, że do 2030 znacznie zredukuje ilość wytwarzanego plastiku.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola uczy na billboardach recyklingu
i miasto tego dopilnuje!
Nie będziemy przecież zastawiać każdego budynku 10-ma pojemnikami!!!Ale tak naprawdę przestańmy szastać tymi opakowaniami - zobaczcie co się dziele z lekami - każda pastylka pakowana osobno, chore...