Coca-Cola rusza z kampanią Coca-Cola Zero Sugar. Największa od dekady
Koncern Coca-Cola rusza z największą w ostatniej dekadzie kampanią reklamową bezcukrowej Coca-Coli. Promuje w niej Coca-Cocę Zero Sugar, która zastąpiła Coke Zero. Kampanię przygotowała agencja SRA Rushmore.
Warta 10 mln funtów kampania obejmuje emisję spotu tv, którego start zaplanowano na najbliższy czwartek. Główne jego przesłanie głosi „Tastes more like Coke, looks more like Coke”.
Za kreację reklamy odpowiada agencja SRA Rushmore z Madrytu (z grupy WPP), za jego produkcję odpowiada studio produkcyjne Mister, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom.
Kampania jest zgodna z konwencją reklamową pod hasłem „„Taste the Feelling”, wprowadzoną do komunikacji Coca-Coli w styczniu br.
Reklamy tv będą wspierane kampanią na outdoorze oraz aktywnościami w miejscach sprzedaży - rozdanych ma być 4 mln butelek Coca-Coli Zero Sugar. W ten weekend w centrum Londynu zostanie zorganizowany event, a potem pięciometrowa replika butelki napoju ruszy w podróż po Wielkiej Brytanii.
Coca-Cola Zero Sugar zastąpiła w ofercie koncernu dotychczas sprzedawaną Coke Zero. Jak twierdzą przedstawiciele marketera, nowa wersja coli bez cukru ma możliwie najbardziej zbliżony smak do klasycznej Coca-Coli.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola rusza z kampanią Coca-Cola Zero Sugar. Największa od dekady