SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coca-Cola promuje się przez VoD

Północnoamerykański oddział Coca-Coli zawarł umowę z ExerciseTV.

ExerciseTV jest telewizją wideo na żądanie (video-on-demand -VoD), która powstała w styczniu zeszłego roku. Obecnie jest onadostępna w ponad 23 milionach amerykańskich domów poprzez siecikablowe Comcast, Time Warner Cable, Cox Communications oraz BresnanCommunications.

Obie strony zawarły umowę na okres dwóch lat - informuje serwisBrandweek. Dzięki niej Coca-Cola będzie promować w już istniejącychoraz we wspólnie produkowanych z ExerciseTV programach, swoje wody,soki, herbaty i napoje energetyzujące.

Porozumienie, którego szczegóły finansowe nie zostały ujawnione,zaczęło obowiązywać od 1 stycznia.

źródło: Brandweek

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola promuje się przez VoD

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl