SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odgadywanie wykonawców muzycznych w promocji Coca-Coli (wideo)

Ruszyła promująca Coca-Colę loteria, w której należy odgadywać wykonawców muzycznych będących nowymi ambasadorami marketingowymi tego napoju. Za akcję i wspierające ją działania reklamowe odpowiadają firmy Fortis, MediaCom Warszawa i Liquid Thread.

W promocji należy kupić przynajmniej jedną puszkę lub butelkę Coca-Coli i zachować potwierdzający po paragon. Potem należy zarejestrować się na stronie Ukladajhistorie.pl oraz na podstawie podpowiedzi odgadnąć, który wykonawca muzyczny będzie nowym ambasadorem marketingowym tego napoju.

Akcja potrwa do 24 marca, jest podzielona na pięć tygodniowych odsłon, w każdej wylosowanych zostanie 70 kart przedpłaconych kwotą 100 zł. Za obsługę promocji odpowiada agencja Fortis.

Promocję wspierają reklamy utrzymane w stylistyce prowadzonej od ponad miesiąca kampanii Coca-Coli Cherry. Tym razem dwójka bohaterów przychodzi na imprezę, gdzie spotyka m.in. znanych wykonawców (ich twarze są zasłonięte emotikonami).

 

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.

Kreacją kampanii i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa, spot wyreżyserował duet Jakubowska - Gronowski, a materiały do punktów sprzedaży przygotowała agencja Fortis. Za działania w social media odpowiada Liquid Thread.

Dołącz do dyskusji: Odgadywanie wykonawców muzycznych w promocji Coca-Coli (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
adik1148
sarsa, kwiatkowski, żabson, natalia szroeder/honey , gromme - moje typy
odpowiedź