Coca-Cola powraca do źródeł
Od września Coca-Cola ruszyła w Polsce z nową kampaniąinformacyjną. Głównym jej celem jest przypomnienie, że Coca-Colapowstała w XIX wieku, a jej receptura pozostała od tego czasuniezmieniona.
We wrześniu na opakowaniach napoju Coca-Cola pojawi siękomunikat: "Bez dodatku konserwantów, bez sztucznych aromatów - od1886 roku". Towarzyszyć będzie temu szeroka kampania reklamowatrwająca do grudnia br., obejmująca reklamę telewizyjną oraz winternecie.
Klient:
Coca-Cola Poland Services
Agencja: Publicis
Marek Gargała, Dyrektor Zarządzający
Client Service: Nazar Al Khouri - Account Director,
Katarzyna Ulatowska - Account Manager,
Barbara Gajewska - Account Supervisor
Kreacja: Tomasz Wolnik - Art Director,
Marek Skwarski - Copywriter
Produkcja: Cezary Szostek - Tv i Radio Producent
Reżyseria: adaptacja
Dom produkcyjny: Odeon
Media: TV, internet
Czas trwania: wrzesień - grudzień 2008 r.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola powraca do źródeł