Coca-Cola marką, o której najczęściej się rozmawia
Marką, o której najczęściej rozmawiają Amerykanie jest Coca-Cola.
Tak wynika z rankingu opracowanego przez firmę Keller Fay Group,która analizowała rozmowy przeprowadzane przez 25.142 konsumentówmiędzy styczniem a sierpniem bieżącego roku - informuje serwisAdweek.
Główny rywal Coca-Coli jakim jest Pepsi znalazł się na miejscuczwartym, ustępując pola markom telekomunikacyjnym AT&T iVerizon. Pierwszą piątkę zamknęła natomiast sieć supermarketówWal-Mart.
O ile pierwszą dwudziestkę rankingu Keller Fay Group zdominowałymarki działające w branży technologicznej, telekomunikacyjnej imotoryzacyjnej, to 32 procent wszystkich rozmów dotyczyło dóbrkonsumenckich i firm działających w sektorze handlowym.
źródło: Adweek
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola marką, o której najczęściej się rozmawia