CNN uruchamia nowe studio z myślą o reklamodawcach
Stacja CNN otworzyła nowe studio o nazwie Courageous, w którym mają powstawać treści przeznaczone dla marek naśladujące materiały dziennikarskie. Nad produkcjami będzie pracować zespół dziennikarzy, grafików i filmowców.
CNN w komunikacie przekonuje, że choć Courageous zostało zbudowane z myślą o reklamodawcach, to będzie produkowało wysokiej jakości treści filmowe, które będą dostarczały informacji o markach w nowoczesny i przyciągający uwagę widza sposób.
Według planów produkcje nowego studia mają przypominać materiały newsowe utrzymane w odpowiedniej dynamice. Dlatego do pracy w Courageous zaangażowano kilkunastu profesjonalnych dziennikarzy i reporterów, a także specjalistów branży filmowej i grafików. Całym zespołem pokieruje Otto Bell, były dyrektor kreatywny w OgilvyEntertainment.
- Nasza ekipa składa się w dużej części z ludzi obdarzonych dziennikarskim instynktem - podkreśla Bell. - To są specjaliści, którzy będą potrafili na przykład pójść do konkretnej firmy i znaleźć w niej takie elementy, które na pewno zainteresują widzów CNN.
Zdaniem kierownictwa stacji tworzenie ekskluzywnych treści przeznaczonych dla reklamodawców nie stoi w sprzeczności z misją dostarczania odbiorcom wiarygodnych i pogłębionych informacji. - Strona dziennikarska nie musi kłócić się z biznesem reklamowym - podkreśla w rozmowie z dziennikiem „The Wall Street Journal” Dan Riess, jeden z wiceprezesów Turner Broadcasting, do którego należy CNN. - Tutaj chodzi o opowiadanie odbiorcom interesujących historii dotyczących marek. Myślę, że zaufanie, którym widzowie obdarzają CNN, będzie atrakcyjną wartością dla reklamodawców.
Dołącz do dyskusji: CNN uruchamia nowe studio z myślą o reklamodawcach
Drogi "Ałtorze", co to za potworek w nagłówku?