ClickAd zajmie się obsługą reklamową Polskiego Radia w internecie
Agencja ClickAd Interactive wygrała przetarg Polskiego Radia na obsługę reklamową w internecie. Przez półtora roku będzie realizować w digitalu jego kampanie reklamowe.
ClickAd Interactive pokonał w przetargu 5 konkurencyjnych firm: Mastermind Media, Mexad, Five Media, Fabrykę Marketingu i Novitzky Piotr Nowicki.
Dla Polskiego Radia będzie pracować przez półtora roku. W tym czasie będzie odpowiadać za świadczenie usług reklamowych w internecie, w tym w social mediach, na które składają się: zaplanowanie, projektowanie i przeprowadzenie kampanii reklamowych (wizerunkowych i produktowych) dla jednostek Polskiego Radia oraz projektów antenowych i pozaantenowych organizowanych lub współorganizowanych przez spółkę, a także przygotowywanie analiz dotyczących działań i kampanii reklamowych.
Celem prowadzonych przez Polskie Radio kampanii reklamowych będzie m.in. zwiększenie słuchalności jego audycji w kanałach mobilnych i desktopowych, uzyskanie wymaganej ilości akcji użytkowników każdorazowo poprzez przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów lub stron internetowych, przekierowywanie wymaganej liczby użytkowników do serwisów, stron internetowych spółki (poprzez kliknięcia w link reklamy typu display, link tekstowy, reklamy wideo, czy też w artykuł sponsorowany oraz stały monitoring i optymalizacja kosztu konwersji).
Polskie Radio szacuje, iż realizowana będzie co najmniej jedna kampania miesięcznie. Zaznacza jednak, że ich faktyczna liczba i częstotliwość będzie zależna od pojawiających się w trakcie trwania umowy projektów antenowych i pozaantenowych realizowanych przez Polskie Radio S.A.
Budżet zaplanowanych przez publicznego nadawcę działań w digitalu wynosi 1,59 mln zł.
Dołącz do dyskusji: ClickAd zajmie się obsługą reklamową Polskiego Radia w internecie