SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ClickAd w sieci Partnerów PCK

ClickAd należy do grupy partnerów PCK

ClickAd należy do grupy partnerów PCK. W roku 2002 w ramach współpracy z PCK ClickAd przeprowadził dwie kampanie. Pierwsza z nich - "Przywróćmy dzieciom uśmiech" to kampania zachęcająca użytkowników telefonów komórkowych do wysyłania SMS`ów pod numer 7300, była przygotowana przez PLUS GSM. Druga to kampania mailingowa "Kartki dla powodzian."

"Sieć Partnerów PCK", to ogólnokrajowa kampania marketingowa, której realizacji podjął się Polski Czerwony Krzyż. PCK to największa organizacja pozarządowa w Polsce około 600 000 członków i ponad 100 000 aktywnych wolontariuszy. Sieć Partnerów PCK, do której należy ClickAd, to również tytuł programu marketingu społecznego na rzecz PCK, w którym Partner PCK zyskuje - pomagając, wspierając Polski Czerwony Krzyż.

Współpraca z PCK dowodzi, iż ClickAd należy do firm, które nie tylko biorą, ale również dają coś od siebie społeczeństwu. Symbol Polskiego Czerwonego Krzyża jest najbardziej rozpoznawalnym znakiem na świecie.

"Współpraca z Czerwonym Krzyżem pozwala nawiązać nowe kontakty a jednocześnie organizować znaczące wsparcie dla ludzi potrzebujących w całej Polsce." - mówi Maciej Sobierajski, Dyrektor generalny ClickAd Sp. z o.o.

Członkostwo w Sieci Partnerów PCK umożliwia firmom w całej Polsce zwiększenie zaangażowania w sektorze socjalnym. Cechą charakterystyczną cywilizowanych społeczeństw jest pomoc słabym i potrzebującym. Sektor prywatny zaczyna przejmować odpowiedzialność za pomoc społeczną, wielkie korporacje biorą na siebie ciężar opieki nad potrzebującymi. ClickAd skorzystał ze sposobności takiej pomocy.

Dołącz do dyskusji: ClickAd w sieci Partnerów PCK

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl