ClickAd Interactive, DSK i Insignia zajmą się obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości
Ministerstwo Sprawiedliwości po wielu miesiącach rozstrzygnęło przetarg na kompleksową obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że do współpracy wybrało agencję Insignia oraz konsorcjum agencji ClickAd Interactive i DSK.
Przetarg na kompleksową obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości ruszył pod koniec grudnia 2020 roku.
Ministerstwo Sprawiedliwości do współpracy wybrało ClickAd z DSK i Insignię. To te same agencje, które już wcześniej obsługiwały Fundusz Sprawiedliwości.
W wyniku przetargu zostanie zawarta tzw. umowa ramowa, w ramach której Ministerstwo planuje udzielanie zamówień wykonawczych na realizację zadań związanych z obsługą działań informacyjno - edukacyjnych Funduszu Sprawiedliwości.
Będzie to m.in. opracowanie, przygotowanie i przeprowadzenie kampanii medialnych, akcji promocyjnych, akcji marketingowych, działań PR Funduszu Sprawiedliwości oraz zlecenie opracowania, przygotowania i przeprowadzenia kampanii społecznych i akcji informacyjno - edukacyjnych związanych z Funduszem Sprawiedliwości, opracowanie, druk i dystrybucja materiałów promocyjnych oraz zlecenie produkcji treści audiowizualnych, kontentu redakcyjnego i innych treści w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców, dostawców treści audiowizualnych lub radiowych treści medialnych związanych z bieżącą działalnością Funduszu Sprawiedliwości.
Fundusz Sprawiedliwości jest państwowym funduszem, który ma służyć pomocą pokrzywdzonym i świadkom, przeciwdziałać przestępczości oraz nieść pomoc postpenitencjarną.
Umowa zostanie zawarta na dwa lata. Budżet przeznaczony na obsługę medialną Funduszu Sprawiedliwości wynosi 12 mln zł.
Dołącz do dyskusji: ClickAd Interactive, DSK i Insignia zajmą się obsługą medialną Funduszu Sprawiedliwości
Zapamiętać nazwy i nazwiska tych sługusów i omijać szerokim łukiem.