Cleo reklamuje Superloterię promującą rejestrowanie numerów w T-Mobile. Do wygrania BMW
T-Mobile Polska zaczął promocję „Superloteria” zachęcającą do rejestrowania w tej sieci numerów. Akcję wspiera kampania reklamowa z udziałem piosenkarki Cleo przygotowana przez firmy Bridge2Fun, Starcom MediaVest Group, SMG LiquidThread, G7 i Agencja Warszawa.
W loterii mogą wziąć udział posiadacze numerów prepaidowych zarejestrowanych w T-Movbile oraz użytkownicy, którzy przenieśli się do oferty abonamentowej lub mix tej sieci. Warunkiem jest wysłanie bezpłatnego SMSa o treści ZGODA pod numer 8060.
Za posiadanie zarejestrowanego numeru w T-Mobile przysługuje jeden los. Kolejne losy przyznawane są automatycznie po każdym doładowaniu (według zasady: 5 zł to jeden los; doładowania które nie są wielokrotnością tej kwoty będą zaokrąglane na korzyść klienta w górę, czyli np. 12 zł to 3 losy).
Dodatkowe szanse mają osoby, które przejdą z systemu na kartę na abonent lub MIX w T-Mobile. Otrzymają wówczas 10 losów jednorazowo w chwili przystąpienia do zabawy, a następnie cyklicznie co miesiąc pulę wynikającą z wysokości abonamentu lub zobowiązania w Mix (wg zasad opisanych powyżej).
Zdobywcy nagród zostaną wyłonieni w losowaniach, które odbędą się 15 grudnia, 16 stycznia, 14 lutego i 15 marca. Do wygrania są m.in. cztery samochody BMW 318i Limousine, 40 telewizorów Samsung UE55KU6670S Curved, tablety Lenovo YOGA Tab 3 Pro LTE, smartfony Samsung Galaxy S6 i HTC Desire 825, zegarki Samsung Gear S3 oraz doładowania, rok ważności konta i inne usługi.
Każdy uczestnik może wygrać tylko jedną nagrodę danego typu. O wygranych będą powiadamiani telefonicznie lub SMS-ami. Do loterii będzie można zgłaszać się do końca lutego.
Loterię wspiera kampania reklamowa, w której główną role odgrywa Cleo. Piosenkarka kilka razy w br. promowała już T-Mobile, w październiku zachęcała do rejestrowania w tej sieci numerów na kartę.
Kampania obejmuje działania w radiu, internecie (reklamy display i rich media, aktywności w social media) oraz poprzez materiały BTL w punktach sprzedaży.
Za realizację oraz koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Bridge2fun, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom MediaVest Group. Reklamy internetowe przygotował SMG LiquidThread, materiały BTL - agencja G7, a działania w social media prowadzi Agencja Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Cleo reklamuje Superloterię promującą rejestrowanie numerów w T-Mobile. Do wygrania BMW