Clear Channel z twitterowo-outdoorową kampanią podczas Cannes Lions
W czasie startującego właśnie festiwalu reklamowego Cannes Lions firma Clear Channel Outdoor będzie pokazywać na billboardzie wpisy z dyskusji branżowej toczącej się na Twitterze.
Dyskusja, z której wpisy będą pokazywane na billboardzie, toczy się na twitterowym koncie Clear Channel Polska - pod adresem twitter.com/ClearChannel_PL. Poszczególne komentarze należy opatrywać tagiem #canvas i/lub #canneslions. W niedzielę tematem dyskusji brzmiał „Gdzie rodzi się kreatywność? Czy kreatywność to rola wyłącznie agencji reklamowych?”, w poniedziałek jest to „Czym jest kreatywność - sztuką czy nauką?”, we wtorek będzie to „Czy technologia zmieni podejście do kreatywności?”, w środę - „Czy globalizacja wpływa negatywnie na naszą kreatywność?”, a w czwartek - „Jak wykorzystać kreatywność do budowania społecznej odpowiedzialności?”.
Z najlepszych wpisów na żywo będzie tworzony - przez trzech artystów techniką mikrokaligrafii - obraz widoczny na billboardzie o wymiarach 16x4 m umieszczonym na dachu Le Grand Hotel w Cannes.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel z twitterowo-outdoorową kampanią podczas Cannes Lions