SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Clear Channel Poland zakupiła dane od Claritasu

Clear Channel Poland inwestuje w rozwój narzędzi do planowania kampanii reklamy zewnętrznej

Clear Channel Poland zakupiła od firmy Claritas Acxiom pakiet danych geodemograficznych oraz kolejną pulę cyfrowych planów miast. Inwestycja ta jest elementem całościowego programu przewidzianego do wdrożenia w 2004 roku, którego celem jest jakościowy rozwój procesu planowania kampanii i obsługi klienta.

Zakupiony pakiet danych obejmuje zmienne socjodemograficzne, opisujące ponad 1,9 miliona polskich gospodarstw domowych, takie jak: wiek, płeć, dochody, wykształcenie i pozycja zawodowa osób zamieszkujących dane obszary oraz zmienne określające konsumpcję wybranych grup produktów.

- Dzięki pozyskaniu danych geodemograficznych i wykorzystaniu map cyfrowych zyskujemy praktyczne narzędzie usprawniające proces selekcji i poprawiające jakość doboru lokalizacji zgodnie z życzeniem klienta. - powiedział Jarosław Chojecki, Dyrektor Sprzedaży Clear Channel Poland.

Prace wdrożeniowe związane z implementacją danych do wewnętrznego systemu zarządzania bazą danych lokalizacji Clear Channel Poland zostaną zrealizowane w pierwszym kwartale br. W efekcie możliwe będzie zidentyfikowanie obszarów miast zamieszkiwanych przez osoby charakteryzujące się podobnymi cechami socjodemograficznymi i poprzez nałożenie siatki nośników Clear Channel, dokonanie optymalnego wyboru lokalizacji.

- Zakup danych od firmy Claritas Acxiom to dopiero początek i zaledwie część obszernego projektu. Z czasem dane te stanowić będą uzupełnienie do wyników badań widowni, które są obecnie realizowane. Wszystkie te informacje posłużą nie tylko do budowania skutecznych kampanii reklamowych, ale również do kształtowania i rozwoju naszej oferty w przyszłości. - wyjaśniła Anna Nowakowska-Godun, Dyrektor Marketingu Clear Channel Poland.

Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland zakupiła dane od Claritasu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl