SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Clear Channel Poland będzie współpracować z Instytutem Badań Outdooru IBO

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland podpisała porozumienie o współpracy z Instytutem Badań Outdooru IBO na zasadach komercyjnych. Oznacza to, że oferta reklamowa CCP będzie dostępna do planowania poprzez platformę IDS udostępnioną rynkowi przez IBO.

Clear Channel podaje, że IBO gwarantuje autoryzację i aktualizację danych firmy w oparciu Outdoor Track, badanie widowni outdooru, pozwalające na opisanie oferty wskaźnikami mediowymi - GRP, zasięgu i częstotliwości.

Clear Channel Poland, tworząc ofertę handlową na 2020 rok będzie opierać się na wskaźnikach oglądalności powierzchni reklamowych wynikających z badania Outdoor Track. - Wiedza o widowni poszczególnych nośników pozwala na zróżnicowanie ich cen w zależności od osiąganych parametrów. Oferty Clear Channel będą więc zawierały te wskaźniki, tak aby marketerzy, analizując skuteczność swoich kampanii, mogli posługiwać się porównywalnymi parametrami - podano w komunikacie.

Outdoor Track został  zrealizowany zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route. Badanie Outdoor Track  bazuje na następujących danych: natężenie ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o  Macierze Ruchu przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu; dane o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS zrealizowane przez instytuty Kantar Millward Brown oraz IPSOS; baza danych o nośnikach reklamowych uwzględniająca wszystkie cech fizyczne nośników (położenie nośnika, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter).

Badanie Outdoor Track objęło swoim zasięgiem 10 największych aglomeracji w Polsce: warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską (w sumie 148 gmin w ramach aglomeracji).

Do realizacji projektu poza ww. podmiotami zostali zaangażowane takie międzynarodowe firmy, jak MGE Data, Route (UK), Navteq oraz Red Research.

Z badania Outdoor Track korzysta od ub.r. firma reklamy zewnętrznej AMS SA.

Dołącz do dyskusji: Clear Channel Poland będzie współpracować z Instytutem Badań Outdooru IBO

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl