Clear Channel Outdoor działa niezależnie, nie objęła go upadłość iHeartMedia
Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Outdoor Holdings z początkiem maja br. rozpoczęła działalność jako nowa, niezależna firma. Zakończył się proces prawnej separacji i rozdzielenia z koncernu medialnego iHeartMedia, który w marcu br. złożył wniosek o upadłość.
Clear Channel Outdoor Holdings jest spółką obrotu publicznego, notowaną na nowojorskiej giełdzie. Spółka nie została objęta postępowaniem upadłościowym iHeartMedia, które jest zadłużone na ok. 20 mld dolarów. W związku z tym po zakończeniu prawnej separacji firma zaczęła funkcjonować niezależnie. Na czele nowego zarządu stanął Worldwide CEO, William Eccleshare.
W skład CCOH wchodzą Clear Channel International (CCI) i Clear Channel Outdoor Americas. CCOH będzie w pełni odpowiedzialna operacyjnie za oba przedsiębiorstwa, które pozostaną oddzielnymi dywizjami. Clear Channel Poland jest oddziałem Clear Channel International.
Clear Channel Outdoor Holdings, Inc. ma w ofercie ok. 450 tys. powierzchni reklamowych standardowych i cyfrowych w 31 krajach Azji, Europy, Ameryki Łacińskiej i Ameryki Północnej. Platforma cyfrowa obejmuje ponad 13 500 ekranów DigitalOOH na rynkach międzynarodowych i ponad 1200 billboardów cyfrowych w 28 stanach USA.
CCOH składa się z dwóch dywizji biznesowych - Clear Channel International (CCI), obejmujących rynki w Azji, Europie i Ameryce Łacińskiej oraz Clear Channel Outdoor Americas (CCOA), oddział biznesu w USA i na Karaibach. CCOH zatrudnia 5600 osób na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Clear Channel Outdoor działa niezależnie, nie objęła go upadłość iHeartMedia