'Claudia' ma 15 lat
Miesięcznik "Claudia" (G+J Polska) świętuje w swoim ukazującym sięwłaśnie majowym numerze 15-lecie obecności na polskim rynku. Z tejokazji rozpoczyna się kampania promująca czasopismo.
Pierwszy numer "Claudii" ukazał się 19 kwietnia 1993 roku iliczył 16 stron. Miesięcznik był pierwszym magazynem w portfoliowydawnictwa G+J Polska. Przez 15 lat "Claudia" zyskała pozycjęlidera wśród wszystkich miesięczników w Polsce: od 11 lat manajwyższe czytelnictwo, a od 6 lat najwyższe przychody z reklam.Czasopismo zostało dwukrotnie - w 2003 i 2005 roku - wyróżnioneAsem Empiku.
Ukazujące się obecnie majowe 181. wydanie "Claudii" zawierakilka publikacji związanych z jubileuszem 15-lecia istnieniaczasopisma. I tak pod hasłem "Claudia zmieniła moje życie" będziemożna przeczytać historie czytelniczek, które radykalnie zmieniłyswoje życie pod wpływem artykułu w tym miesięczniku - jednazdecydowała się na dziecko metodą in vitro, druga poznała mężaprzez biuro matrymonialne opisane w magazynie, trzecia zaś wygrałaudział w zabawie "10 lat w 10 dni". Z okazji 15-lecia swojegoistnienia "Claudia" przygotowała też konkurs dla czytelniczek, wktórym jedną z nagród jest spotkanie z zespołem redakcyjnymczasopisma.
Jubileuszowy numer "Claudii"będzie promowa kampania reklamowaobejmująca telewizję (TV: TVN, TVN 7, Polsat, TV4), internet(wp.pl, kobieta.pl) i prasę branżową (Press i Media MarketingPolska). Kreacją spotów telewizyjnych zajęła się agencja reklamowaBadi Bad, reklamy internetowe przygotował G+J , a zakupem mediów wobu nośników zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: 'Claudia' ma 15 lat