“CKM” i “Playboy” zyskują, “Logo” i “Men's Health” na minusie
Wydawane przez Marquarda magazyny “CKM” i “Playboy” to jedyne miesięczniki lifestylowe dla panów, które zanotowały w maju br. wzrosty sprzedaży. Na minusie tamten miesiąc zakończyły “Men's Health” i “Logo”.
“CKM” dzięki wzrostowi w ujęciu rocznym o 8,59 proc. - największym w rankingu - umocnił jeszcze pozycję lidera w segmencie. Jego sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 67 911 egz. - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugą pozycję utrzymał miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedaż ogółem wyniosła 60 107 egz. Tytuł ten stracił 3,53 proc.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn “Logo” (Agora), który odnotował największy spadek w segmencie, wynoszący 3,66 proc. Majowy numer tego pisma sprzedał się w nakładzie 52 635 egz.
Z kolei sprzedaż ogółem biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w maju br. osiągnęła wynik 31 651 egz., czyli była 17,38 proc. niższa niż rok wcześniej.
Wirtualnemedia.pl | maj | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 67 911 | 62 539 |
Men's Health Edycja Polska | 60 107 | 62 307 |
Logo | 52 635 | 54 634 |
Playboy | 50 534 | 50 054 |
Stuff | 13 777 | - |
Forbes. Profit | 31 651 | 38 310 |
W maju 2011 roku w porównaniu do kwietnia br. największy wzrost sprzedaży zanotowało “Logo” (o 13,39 proc.), zaś największy spadek (o 3,89 proc.) “Stuff” (Ginza Media Group).
Wirtualnemedia.pl | 2011 | |
ZKDP | maj | kwiecień |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny | 67 911 | 61 713 |
Men's Health Edycja Polska | 60 107 | 62 064 |
Logo | 52 635 | 46 420 |
Playboy | 50 534 | 45 832 |
Stuff | 13 777 | 14 334 |
Forbes. Profit | 31 651 | 28 263 |
Dołącz do dyskusji: “CKM” i “Playboy” zyskują, “Logo” i “Men's Health” na minusie