SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“CKM” i “Playboy” zyskują, “Logo” i “Men's Health” na minusie

Wydawane przez Marquarda magazyny “CKM” i “Playboy” to jedyne miesięczniki lifestylowe dla panów, które zanotowały w maju br. wzrosty sprzedaży. Na minusie tamten miesiąc zakończyły “Men's Health” i “Logo”.

“CKM” dzięki wzrostowi w ujęciu rocznym o 8,59 proc. - największym w rankingu  - umocnił jeszcze pozycję lidera w segmencie. Jego sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 67 911 egz. - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą pozycję utrzymał miesięcznik "Men's Health" (Motor-Presse Polska), którego sprzedaż ogółem wyniosła 60 107 egz. Tytuł ten stracił 3,53 proc.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn “Logo” (Agora), który odnotował największy spadek w segmencie, wynoszący 3,66 proc. Majowy numer tego pisma sprzedał się w nakładzie 52 635 egz.

Z kolei sprzedaż ogółem biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w maju br. osiągnęła wynik 31 651 egz., czyli była 17,38 proc. niższa niż rok wcześniej.

Wirtualnemedia.plmaj
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny67 91162 539
Men's Health Edycja Polska60 10762 307
Logo52 63554 634
Playboy50 53450 054
Stuff13 777-
 
Forbes. Profit31 65138 310



W maju 2011 roku w porównaniu do kwietnia br. największy wzrost sprzedaży zanotowało “Logo” (o 13,39 proc.), zaś największy spadek (o 3,89 proc.)  “Stuff” (Ginza Media Group).

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPmajkwiecień
TytułSprzedaż ogółem
CKM - Czasopismo Każdego Mężczyzny67 91161 713
Men's Health Edycja Polska60 10762 064
Logo52 63546 420
Playboy50 53445 832
Stuff13 77714 334
 
Forbes. Profit31 65128 263


 

Dołącz do dyskusji: “CKM” i “Playboy” zyskują, “Logo” i “Men's Health” na minusie

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
16-49
to i tak cud na cudy że mają sprzedaż powyzej 50 tyś.
odpowiedź
User
Hoho
Dziwię się tym, którzy kupują katalog reklamowy za prawie dychę. Przecież powinno być odwrotnie - za obejrzenie nowej kolekcji zegarków czy ciuchów powinno się płacić potencjalnemu klientowi za poświęcony czas.
odpowiedź