Citylighty dedykowane Clear Channel reklamują skuteczniej niżstandardowe
Outdoorowe citylighty dedykowane zapewniają skuteczniejszą reklamęniż te standardowe - wynika z badania dwóch kampanii prowadzonychprzez Clear Channel Poland. Nośniki umieszczane w miejscachnajwiększej koncentracji grupy docelowej były zauważane izapamiętywane przez większą liczbę odbiorców.
Badania pokazujące, że outdoorowe citylighty skierowane dokonkretnych odbiorców mają wyższą skuteczność reklamową niż takiesame nośniki , przeprowadził Instytut OBOPiR MARECO Polska,posługując się metodą Impact Test. Analizie poddane zostały dwiekampania prowadzone na nośnikach Clear Channel Poland: majowa akcjaPepsi i sierpniowa Wellaflex. Okazało się, że reklamy obecne na 550nośnikach zlokalizowanych w miejscach największej koncentracji grupdocelowych (dla Pepsi - osoby w wieku 15-65 lat, w przypadkuWellaflex - mieszkające w wielkich miastach kobiety w wieku 25-44lata) były zauważane i zapamiętywane przez większą częśćpotencjalnych odbiorców niż standardowe nośniki tego typu. I takrozpoznawalność reklam Wellaflex była wyższa w przeliczeniu najedną powierzchnię o 60 proc., a kreacji promocyjnych Pepsi - o 68proc.
- Wyniki badania to dla nas oczekiwany dowód, że rozwijamy swojąofertę w dobrym kierunku, proponując klientom coraz skuteczniejszenarzędzia docierania do wybranych konsumentów także za pomocąoutdooru - komentuje Agnieszka Zawistowska, dyrektor ds. rozwojubiznesu Clear Channel Poland.
Dołącz do dyskusji: Citylighty dedykowane Clear Channel reklamują skuteczniej niżstandardowe