SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ciba Vision reklamuje soczewki Dailies i Air Optix

W prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa soczewek kontaktowych Dailies i Air Optix. Akcję – opartą na sloganach „Czy wiecie, że…” – przygotowały firmy Walk The Line i MEC Poland.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa soczewek kontaktowych Dailies i Air Optix – oferowanych przez firmę Ciba Vision – podkreśla zalety wynikające z ich używania, edukując jednocześnie odbiorców w tym zakresie. Poszczególne przekazy – skierowane przede wszystkim do młodych, aktywnych kobiet – wykorzystują slogany rozpoczynające się od pytania „Czy wiecie, że…” oraz wizerunek animowanego bohatera „eye-con”, który występuje w roli eksperta i doradcy.

Akcja od 10 maja jest prowadzona w prasie lifestylowej (m.in. „Cosmopolitan”, „Glamour”, „Elle”, „Viva”, „Party”, „Avanti”, „Twój Styl”) oraz internecie (wp.pl, onet.pl, poradnikzdrowie.pl, we-dwoje.pl). Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Walk The Line, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy MEC Poland.

Dołącz do dyskusji: Ciba Vision reklamuje soczewki Dailies i Air Optix

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl