Ciasteczkowa kampania reklamuje Vattenfall (wideo)
Na Górnym Śląsku trwa kampania reklamowa firmy energetycznej Vattenfall. Akcję pod hasłem „Sprawdzone przepisy dla Twojego domu” przygotowała i realizuje agencja Media Partner.
Kampania reklamowa Vattenfalla podkreśla, jak wygodne i praktyczne są rozwiązania dostarczane przez tę firmę. W reklamach przybierają one kształt ciasteczek symbolizujących poszczególne elementy oferty, m.in. energooszczędne świetlówki Philips.
Akcja pod hasłem „Sprawdzone przepisy dla Twojego domu” jest prowadzona na Górnym Śląsku, obejmując telewizję (TVP Katowice), prasę („Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Zachodni”, „Metro”, „Fakt”), radio (Antyradio, Radio Piekary, Radio Złote Przeboje), internet (Onet.pl, Interia.pl, Gazeta.pl, MM Silesia, mailingi), out-of-home (nośniki Stroer i AMS, ekrany LED, bluetooth marketing w centrum Katowic) oraz BTL (rozdawanie ciastek przez kolporterów „Metra”).
Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów na jej potrzeby zajęła się agencja reklamowa Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc S.J.
Dołącz do dyskusji: Ciasteczkowa kampania reklamuje Vattenfall (wideo)