Chrysler zwiększa wydatki na cyfrową reklamę
Amerykański koncern motoryzacyjny Chrysler zapowiedział, że 29procent budżetu przeznaczonego na promocję modelu Dodge Journeyzostanie wydane na reklamę cyfrową.
To największe nakłady w historii Chryslera, jakie firmaprzeznaczy na cyfrową reklamę - informuje serwis AdAge.com.Kampania będzie uwzględniać m.in. główne strony portaliinternetowych AOL, Yahoo i MSN, a także bardziej stargetowanedziałania w serwisach HGTV.com i Univision.com.
Największa część środków - 54 procent - zostanie wydana nareklamę nowego modelu Dodge'a w telewizji. Po reklamie cyfrowej,następna będzie tutaj prasa (9 procent), reklama zewnętrzna (5procent) oraz radio (4 procent).
Co prawda Chrysler nie ujawnił dokładnej kwoty jaka zostanieprzeznaczona na promocję Dodge'a Journey, ale poinformował, że jestona porównywalna z budżetem przeznaczonym w 2007 roku na promocjęmodelu Dodge Nitro. Z danych firmy badawczej TNS Media Intelligencewynika, że w pierwszych trzech miesiącach koncern wydał wówczas 35milionów dolarów.
źródło: AdAge.com
Dołącz do dyskusji: Chrysler zwiększa wydatki na cyfrową reklamę