Chrysler reklamuje wyprzedaż w Wirtualnej Polsce
W portalu Wirtualna Polska trwa kampania reklamowa samochodów Chrysler, Jeep i Dodge z rocznika 2009. Akcja pod hasłem „Chrysler wyprzedaż” obejmuje przede wszystkim dwa specjalne serwisy – standardowy i mobilny.
Na potrzeby kampanii reklamowej samochodów Chrysler, Jeep i Dodge z rocznika 2009 uruchomiono serwis chryslerwyprzedaz.wp.pl zawierający szczegóły oferty kupna tych aut: modele objęte promocją, ich ceny i wysokości rat leasingowych. Informacje te są też dostępne na stronie moto.wp.pl/chrysler dostosowanej do telefonów komórkowych. Ponadto klikając na konkretną ofertę, internauta ma możliwość znalezienia w wybranym regionie dealera, a nawet uzyskania z nim bezpośredniego połączenia.
Oba serwisy są promowane w targetowanej kampanii bannerowej pod hasłem „Chrysler wyprzedaż”, która obejmuje strony należące do sieci AdTotal i portalu Wirtualna Polska, a także serwisy mobilne, m.in. mini.wp.pl i wap.orange.pl. Akcję przygotowała sieć AdTotal we współpracy z firmami Chrysler oraz MEC Interaction.
Dołącz do dyskusji: Chrysler reklamuje wyprzedaż w Wirtualnej Polsce