Chrome mocno traci na urządzeniach mobilnych, w górę Safari, Opera Mini i Internet Explorer
Chrome - najpopularniejsza przeglądarka internetowa wykorzystywana w telefonach komórkowych i tabletach - po fali wzrostów zanotowała w czerwcu 2016 r. znaczący spadek udziału rynkowego.
Z danych Net Applications wynika, że w czerwcu br. mobilna odsłona przeglądarki Google Chrome miała 52,31 proc. udziału w rynku - aż o 8,71 pkt. proc. mniej niż w maju.
Tymczasem wzrosty zanotowały w tym samym czasie kolejne w zestawieniu przeglądarki: Safari firmy Apple (z 23,74 proc. do 27,95 proc.), aplikacja wbudowana w system Android (z 6,33 proc. do 8,2 proc.), Opera Mini (z 4,52 proc. do 6,2 proc.) oraz zamykający Top 5 Internet Explorer (z 1,69 proc. do 2,06 proc.).
Dołącz do dyskusji: Chrome mocno traci na urządzeniach mobilnych, w górę Safari, Opera Mini i Internet Explorer