Chris Stephenson dyrektorem ds. globalnego marketingu w PHD
Sieć agencji mediowych PHD, należących do Omnicom Media Group mianowała Chrisa Stephensona dyrektorem ds. globalnego marketingu. Na stanowisku tym zastąpi on Avril Canavan, która po 11 latach odchodzi z firmy.
Chris Stephenson, który obecnie jest regionalnym szefem strategii i planowania PHD APAC z siedzibą w Singapurze, przeniesie się do Londynu i zacznie pełnić nową funkcję z początkiem 2022 roku.
Będzie podlegał bezpośrednio Philippie Brown, dyrektorce generalnej PHD. Będzie będzie odpowiedzialny za strategiczny kierunek działań zewnętrznych i marketingu sieci PHD.
Kariera Stephensona w PHD trwa prawie dwie dwie dekady. Pracował w biurach agencji w Londynie, Sydney i Singapurze. Dołączył do PHD w Wielkiej Brytanii w 2003 r., w 2009 roku założył PHD Sydney. W 2015 roku awansował na stanowisko szefa strategii i planowania regionu APAC w Singapurze. Pracował dotychczas dla takich klientów, jak Diageo, Singapore Airlines, Unilever, ANZ Bank, Google, Coca-Cola, Adidas, Ferrero, HSBC, eBay, LG.
Dołącz do dyskusji: Chris Stephenson dyrektorem ds. globalnego marketingu w PHD