Choinka z prezentów w bożonarodzeniowej reklamie Empiku (wideo)
Pod hasłem „Empik. Każdego inspiruje inaczej” startuje bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepów Empik. Przygotowały ją firmy Change, Play Production i Starcom MediaVest Group.
Spoty z kampanii są oparte na technologii łączącej realistyczne ujęcia z mappingiem pokazującym różne kategorie produktów z Empiku nadających się na prezenty bożonarodzeniowe, m.in. książki, gry i filmy.
Empik kilka miesięcy temu zrezygnował z udziału znanych osób w swoich reklamach. Przed rokiem w jego bożonarodzeniowej kampanii wystąpili m.in. Maria Czubaszek i Adam „Nergal” Darski, co wywołało kryzys wizerunkowy i skończyło się przeprosinami urażonych klientów przez prezesa firmy.
Obecna akcja reklamowa jest prowadzona od środy w telewizji oraz serwisach VoD. Emitowane są cztery spoty.
Ich kreacją zajęła się agencja reklamowa Change (należąca do Group One), produkcją - Play Production. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Choinka z prezentów w bożonarodzeniowej reklamie Empiku (wideo)