Chello "atakuje"
Intensywna kampania superszybkiego dostępu do Internetu chello UPC Telewizji Kablowej
UPC Telewizja Kablowa rozpoczęła nową kampanię reklamową usługi szerokopasmowego dostępu do Internetu chello pod hasłem "chello - Internet pierwsza klasa". Kampania jest prowadzona na nośnikach outdoor w 6 miastach, gdzie UPC oferuje chello, w ogólnopolskich stacjach telewizji oraz Internecie. Jest to największa dotychczas i najbardziej intensywna kampania reklamowa chello w Polsce.
Celem kampanii jest przede wszystkim wzmocnienie wizerunku chello - nowoczesnej usługi szerokopasmowego Internetu oraz promocja pakietów chello, adresowanych do obecnych i potencjalnych klientów UPC Telewizji Kablowej o zróżnicowanych potrzebach dostępu do Internetu.
Po raz pierwszy kampania w telewizji jest prowadzona na tak szeroką skalę. Emisja spotów reklamowych chello ma miejsce na kanałach ogólnopolskich Polsat, TVN, TVP 3, TV 4 oraz kanałach tematycznych znajdujących się w ofercie UPC Telewizji Kablowej. Spoty prezentują chello jako superszybki, nowoczesny pociąg wyprzedzający inne pociągi na trasie. Motyw pociągu jest również wykorzystany na pozostałych nośnikach reklamowych.
Kampania w telewizji jest na bieżąco monitorowana we współpracy z wyspecjalizowanym domem mediów Starcom, co pozwala na kontrolę wyników kampanii podczas jej trwania i wpływanie na jej kształt w kolejnych tygodniach.
Na kampanię outdoor składają się reklamy na autobusach, wiatach przystankowych i w warszawskim metrze. Kampanię autobusową przygotowała dla UPC agencja CAM Media. Łącznie obrandowanych zostało 115 powierzchni reklamowych na autobusach w Warszawie, Gdańsku, Szczecinie, Lublinie, Katowicach i Krakowie. Ponadto reklamy chello pojawiają się na 230 wiatach przystankowych, a w warszawskim metrze usługę reklamują 32 billboardy na wybranych stacjach, w rejonach znajdujących się w zasięgu chello. Intensywne działania reklamowe zostały również zaplanowane w Lublinie i Szczecinie, gdzie UPC Telewizja Kablowa wprowadziła chello w tym roku, a teraz poszerza zasięg usługi o nowe rejony.
W Internecie kampania jest prowadzona w różnych mediach internetowych, w tym: komunikatorach gadu-gadu i tlen, witrynach zasięgowych oraz poprzez działania mailingowe.
Uzupełnieniem kampanii są materiały BTL zawierające informacje o wersjach produktowych chello, cenach, szybkościach, dodatkowych usługach, możliwościach jakie daje szerokopasmowy Internet oraz podstawowych zaletach chello - stały, superszybki dostęp za stałą cenę.
"Obecna kampania jest najdłuższa i najbardziej intensywna w historii chello w Polsce. Pragniemy dotrzeć do jak najszerszych kręgów obecnych i potencjalnych odbiorców, stąd wykorzystujemy różnorodne nośniki reklamowe - superszybki pociąg chello pojawi się na kanałach Polsat, TVN, TV4 i TVP3 oraz na kanałach tematycznych, na ulicach sześciu miast Polski i będzie obecny w Internecie nieprzerwanie do końca roku" - powiedziała Ewa Visan, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu UPC Telewizji Kablowej.
Dołącz do dyskusji: Chello "atakuje"