SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Chcę wszystko!” - młodzi muzycy i sportowcy reklamują Virgin Mobile (wideo)

Rozpoczęła się kampania reklamowa oferty „Chcę wszystko!” w sieci Virgin Mobile Polska. Akcję, której bohaterami są młodzi muzycy i sportowcy, przygotowały firmy Isobar Poland, Lubię to, Marketing Wizards, Work Room, Platige Image i Mindshare Polska.

W nowych reklamach Virgin Mobile Polska występują Marcelina (wokalistka i ambasadorka marki Femi Pleasure), Natalia Maczek i Tomek Wirski (ambasadorzy marki MISBHV), Wojtek Kotlarz i Maciej Wojdyła (ambasadorzy marki Urban Flavours), Globe Team Polska, DJ Kovvalsky, Janek Korycki (kite rider, były mistrz Polski we freestyle), Tomasz Adamiec (judoka, reprezentant Polski na Olimpiadzie w Londynie) oraz Auer (muzyk, DJ, kompozytor). Spoty mają pokazywać, jak wygląda świetna zabawa.

Kampania promuje ofertę „Chcę wszystko!”, w której właśnie wprowadzono spore zmiany (zobacz szczegóły).

 

- Nasi użytkownicy to przede wszystkim młodzi dynamiczni ludzie, nie ograniczają się, chcą wszystkiego - sami tworzą trendy. Chcieliśmy, aby nasza kampania trafiała właśnie do nich, była widoczna, rozpoznawalna i zaskakiwała. Jestem pewien, że zaproszenie do udziału przedstawicieli naszej grupy to najlepszy wybór - tłumaczy Marcin Wieczorkowski, dyrektor marketingu Virgin Mobile Polska.

 

Akcja reklamowa zaczęła się 3 października i potrwa do 29 listopada. Obejmuje telewizję (trzy 15-sekundowe spoty w TVN, Polsacie i kanałach tematycznych), radio outdoor oraz internet.

Kreację kampanii przygotowały agencje Isobar Poland i Lubię to (obie należą do Dentsu Aegis Network Polska). Spoty nakręcił Maciej Sobieraj, wyreżyserował Szymon Pawlik, a produkcją zajęło się studio Platige Image. Za działania w internecie odpowiadają agencje Lubię to i Marketing Wizards, za reklamy outdoorowe i BTL-owe - agencja Work Room, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare Polska.

Dołącz do dyskusji: „Chcę wszystko!” - młodzi muzycy i sportowcy reklamują Virgin Mobile (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl