Chapter1 wspiera launch marki Geocell
Agencja Chapter1 przygotowała dla firmy Sherwin-Williams Poland projekt stoiska targowego – podczas targów w Poznaniu. To oficjalny launch w Polsce kolejnego jej brandu: obok marki Altax, Valspar w portfolio na rynku polskim pojawi się marka Geocel (kleje, uszczelniacze, silikony).
Głównym celem projektu jest przedstawienie nowego brandu grupie docelowej w Polsce. Grupą docelową są: sklepy, hurtownie i dystrybutorzy z branży budowlanej.
- Stworzyliśmy koncepcję stoiska targowego, z przestrzenią podzieloną na dwie strefy, dwóch marek: Altax, który jest obecny na rynku od ponad 30 lat i nowego brandu Geocel, który w tym momencie właśnie wchodzi na polski rynek, a jego premiera odbywa się właśnie podczas targów. Dlatego to Geocel właśnie jest mocniej uwypuklony w projekcie, a poza zabudową standardową zaproponowaliśmy elementy przestrzenne, by stoisko było bardziej atrakcyjne, zależało nam również na pokazaniu także w samym stoisku zastosowań nowego brandu – wyjaśnia Magdalena Brylowska, account manager w Chapter1.
Poza koncepcją i projektem Chapter1 jest odpowiedzialna również za produkcję stoiska i jego montaż, oraz obsługę.
Agencja Chapter1 współpracuje z Sherwin-Williams Poland od 2019 r., w efekcie wygranej w przetargu. Współpraca ma charakter kompleksowy, obejmuje obsługę marki Altax w obszarach takich jak digital, ATL i BTL. Dodatkowo w 2022 roku Chapter1 rozpoczęła również obsługę innej marki - brandu Valspar.
Dołącz do dyskusji: Chapter1 wspiera launch marki Geocell