"Centrum Schlebiania" promuje markę Dan Cake
Firma Dan Cake wystartowała z kampanią pod hasłem “Centrum Schlebiania”. Trzon komunikacji stanowi aktywacja konsumencka realizowana w formacie kreatywnego konkursu. W akcji wykorzystano sztuczną inteligencję.
Zadaniem uczestników jest zakupić Chleb Tostowy Dan Cake pszenny lub pełnoziarnisty, a następnie wymyślić tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej pomysłowe komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i gotówką.
Na dedykowanej stronie uruchomiono interaktywne Centrum Schlebiania. Użytkownik może połączyć się z wirtualnym konsultantem, aby ten wymyślił dla niego kreatywne pochlebstwo, którego potrzebuje się w danej sytuacji. Na potrzeby tego mechanizmu została wykorzystana sztuczna inteligencja, która bazując na głosie aktora występującego w spocie kampanii, generuje pomysłowe komplementy w formie audio.
– Nowa odsłona kampanii „Schlebianie na śniadanie” to strategiczny projekt mający na celu ugruntowanie w świadomości konsumentów jednego prostego połączenia: jak Chleby Tostowe Dan Cake, to schlebianie - smakiem i miłymi komplementami. W tym roku idziemy jednak o krok dalej, dając użytkownikom możliwość pobawienia się sztuczną inteligencją, która przy wsparciu aktora i jego głosu wygeneruje jedno z 200 autorskich pochlebstw – mówi Maciej Bojda, creative lead, Ancymony.
Na potrzeby akcji został również nagrany spot, który będzie emitowany w ramach kampanii zasięgowej na platformach VOD, YouTube oraz w mediach społecznościowych. Dodatkowo na antenie RMF MAXX będą emitowane spoty radiowe o zasięgu ogólnopolskim. Stacja zorganizuje także sponsorowany przez markę konkurs antenowy pod hasłem "Poranne schlebianie", w którym uczestnicy będą prawić komplementy wskazanym uprzednio osobom: rodzinie, przyjaciołom czy znajomym z pracy. Konkurs na antenie RMF MAXX rusza 20 stycznia br. i potrwa 2 tygodnie.
Do udziału w akcji został również zaangażowany influencer Bartek Usa Karpowski, który w charakterystycznym dla siebie stylu przeprowadzi akcję uliczną, podczas której będzie prawił pochlebstwa przechodniom, wręczając im produkty Dan Cake. Komunikacja będzie wzmocniona kampanią digital indoor w galeriach handlowych oraz OOH na busbackach w ponad 80 miastach w całej Polsce.
Za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony www akcji odpowiadała agencja Ancymony, która prowadzi również komunikację w mediach społecznościowych oraz dba o PR i kontakt z mediami. Spot został zrealizowany przez Key Story, za budowanie zasięgów i kampanię mediową w digitalu odpowiada Media Choice, a kampanię outdoorową realizuje AMS.
Dołącz do dyskusji: "Centrum Schlebiania" promuje markę Dan Cake