„Kuchenne Rewolucje” i „Mam talent” najdroższe w cenniku reklamowym TVN na wrzesień
Ceny reklam we wrześniu br. w większości pasm są średnio kilkanaście procent wyższe niż rok temu. Najwięcej trzeba zapłacić, podobnie jak przed rokiem, przy takich programach, jak „Kuchenne Rewolucje”, „Mam talent”, i „Masterchef”.
TVN wprowadza jesienną ramówkę 2 września. Wraz z nią na antenie stacji pojawi się kilka nowości, wśród nich program „Drzewo marzeń” i serial „Diagnoza”. Wracają też nowe edycje stałych pozycji programowych. I to właśnie przy nich Biuro Reklamy TVN Media wyceniło spoty najdrożej.
Najwięcej - 68,7 tys. zł - trzeba wydać na emisję 30-sekundowego spotu przy czwartkowych „Kuchennych rewolucjach” (cena netto, bez rabatu). To 11,2 tys. zł więcej niż przed rokiem.
Niewiele mniej, bo 68,3 tys. zł kosztuje reklama przy sobotnim show „Mam talent”, który zadebiutuje na antenie 9 września. To z kolei 9 tys. zł drożej niż rok temu.
66,2 tys. zł kosztuje z kolei emisja spotu przy niedzielnym programie „Masterchef”, który pojawi się w TVN 10 września. Przy tym programie cena wzrosła w skali roku o 9,1 tys. zł.
Niewiele niższą cenę trzeba zapłacić przy teleturnieju prowadzonym przez Huberta Urbańskiego „Milionerzy” - maksymalna cena spotu wynosi 62,7 tys. zł. Na 61,1 tys. zł wyceniono natomiast spot przy pokazywanym w środowy wieczór programie „Azja Express” (przed rokiem kosztował 49,4 tys. zł).
Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową przy talk show „Kuba Wojewódzki” muszą liczyć się z wydatkiem do 42,4 tys. zł - to o 5,3 tys. zł więcej niż rok temu.
Wśród nadawanych na antenie TVN seriali najdroższe reklamy mają „Na Wspólnej” oraz nowa produkcja „Diagnoza”. Za spot przy nich trzeba zapłacić po 55 tys. zł. 7 tys. zł mniej kosztuje spot przy serialu „Druga szansa”, którego nowa seria pojawi się 11 września br. ( w ub.r. reklama przy nim kosztowała 46 tys. zł).
Nowością TVN jest program „Drzewo marzeń” z udziałem Mateusza Gesslera, który będzie nadawany w niedzielne popołudnia. Za reklamę przy nim trzeba zapłacić 26 tys. zł.
Z kolei najdroższe spoty przy „Faktach” to te przy ich niedzielnym wydaniu – kosztują 60,4 tys. zł (w ub.r. 52,5 tys. zł). W dni powszednie ich ceny są niższe i wynoszą 57,8 tys. zł (48,3 tys. zł rok temu).
Na spot przy serwisie sportowym trzeba wydać 51,9 tys. zł w niedziele i 49,9 tys. zł w dni robocze (rok temu było to odpowiednio 45,5 i 40,7 tys. zł).
Z kolei reklama przy prognozie pogody to wydatek 49,9 tys. zł w niedzielny wieczór i 44,6 tys. zł od poniedziałku do piątku (przed rokiem: 44,1 i 37,5 tys. zł).
TVN jako drugi po Telewizji Polskiej główny nadawca telewizyjny ogłosił cennik reklamowy na wrzesień. TVP podała ceny dzień wcześniej.
Dołącz do dyskusji: „Kuchenne Rewolucje” i „Mam talent” najdroższe w cenniku reklamowym TVN na wrzesień
Się Edziu nie reklamuj!