Carrefour stawia na metaverse
Carrefour stawia swoje pierwsze kroki w metaverse. Francuska sieć sklepów właśnie zarejestrowała adres w wirtualnym świecie gier The Sandbox.
Rejestrację przez Carrefour adresu 33.147 w The Sandbox ogłosiła Elodie Perthuisot, szefowa ds. e-commerce w spółce.
W poście w mediach społecznościowych napisała ona, że jest to "wirtualne pole, a przede wszystkim pole innowacji dla Carrefour, pozostające w zgodzie z naszą cyfrową transformacją."
On vient de récupérer les clés, c’est officiel : Carrefour est l’heureux propriétaire d’un beau terrain dans le #metaverse !
— Elodie Perthuisot (@ElodiePerthuiso) January 31, 2022
??(33,147) @TheSandboxGame. pic.twitter.com/wffvvodt6F
The Sandbox to uruchomione w 2011 r. wirtualne środowisko gier, w którym gracze mogą grać, budować, posiadać i zarabiać na swoich wirtualnych doświadczeniach. Do dyspozycji jest zestaw narzędzi dostosowanych do potrzeb artystów, twórców i użytkowników w celu spotykania się i wspólnego projektowania angażujących doświadczeń w metaverse.
Perthuisot stwierdziła, że wejście do The Sandbox pozwoli jej firmie zrozumieć nadchodzącą ewolucję handlu i konsumpcji. Zapowiedziała też rychłe uruchomienie przez sieć konkretnych projektów.
Dołącz do dyskusji: Carrefour stawia na metaverse