Jacek Braciak jako Napoleon zarządza powrót promocji 20-dniowej w Carrefourze (wideo)
W telewizji, radiu, internecie, w kanale mobile i punktach sprzedaży ruszyła nowa odsłona kampanii reklamowej z Jackiem Braciakiem jako Napoleonem, promująca powrót "Genialnej Promocji 20-dniowej" w hipermarketach Carrefour. Akcję przygotowały firmy Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, Dobro, Platige Image i Arena Media.
W nowej reklamie Jacek Braciak w roli Napoleona zarządza powrót „Genialnej Promocji 20-dniowej” (pierwsza odsłona odbyła się w lutym br.), w ramach której od 10 maja br., codziennie przez 20 dni, w hiper- i supermarketach Carrefour klienci będą mogli znaleźć dwa wybrane produkty w niskich cenach, obowiązujących tylko w danym dniu.
Aktywności w ramach kompleksowej kampanii 360 obejmują telewizję, radio, carrefour.pl, iMedia, newsletter, aplikację mobilną Mój Carrefour oraz social media marki. Dodatkowe aktywności związane z promocją są przewidziane na Facebooku i w punktach sprzedaży. Elementem uzupełniającym akcji są również działania kontynuowane na stronie biuronapoleona.pl, a także w social mediach marki Carrefour, w gazetkach i radiu.
Za stworzenie strategii i konceptu kreatywnego oraz realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Interactive Solutions. Produkcją reklamy TV zajął się dom produkcyjny Dobro, postprodukcją - studio Platige Image, a media zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media.
Powyższa kampania to kontynuacja repozycjonującej markę Carrefour, zintegrowanej komunikacji z Napoleonem w roli głównej, w ramach której Saatchi & Saatchi IS realizuje strategię, kreację i design dla aktywności w telewizji, na nośnikach outdoor, w radiu, przestrzeni cyfrowej i w sklepach.
Spot wyreżyserował Sebastian Pańczyk, produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro, a postprodukcją - studio Platige Image. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Arena Media.
Zespół Saatchi & Saatchi Interactive Solutions:
Client Service: Magdalena Karaś, Client Service Director
Kreacja: Michał Desowski, Deputy Creative Director, Rafał Nagiecki, Design Department Executive Director
Produkcja: Maria Gołosz, TV Producer
Reżyseria: Sebastian Pańczyk
Dom produkcyjny: Dobro
Studio postprodukcyjne: Platige Image
Zakup mediów: Arena Media
Dołącz do dyskusji: Jacek Braciak jako Napoleon zarządza powrót promocji 20-dniowej w Carrefourze (wideo)