Carrefour chce całkowicie zrezygnować z tradycyjnych kart produktowych, stawia na digitalizację
Sieć sklepów Carrefour planuje do końca tego roku zrezygnować z tradycyjnych kart produktowych i całkowicie zastąpić je elektroniczną wymianą danych przez GDSN. W tym celu uruchomiła wspólnie z GS1 Polska specjalny program wsparcia dla 100 dostawców, którzy rozpoczną wdrożenie systemu Globalnej Synchronizacji Danych w lutym tego roku.
GDSN (Global Data Synchronization Network) to sieć katalogów pozwalająca na szybką i precyzyjną wymianę danych produktowych: od producentów i dostawców, przez magazyny, transport, logistykę, po sklepy offline i online. GDSN zapewnia bezpieczną i ciągłą synchronizację danych podstawowych w czasie rzeczywistym i pozwala na całkowite wyeliminowanie kart produktowych i zastąpienie ich elektroniczną wymianą danych.
Jak podają firmy, Carrefour jest pierwszą siecią na polskim rynku, która wprowadziła system globalnej wymiany i synchronizacji danych do współpracy z dostawcami.
- Zastąpienie tradycyjnych kart produktowych wymianą GDSN przynosi wszystkim uczestnikom procesu szereg korzyści operacyjnych i finansowych, pozwalając m.in. na redukcję błędów w zamówieniach, lepsze zarządzanie zapasami czy szybszą organizację promocji. To rozwiązanie jest jednym z priorytetów naszej cyfrowej rewolucji w Polsce, dlatego do końca 2019 roku planujemy całkowite przejście na GDSN i wyeliminowanie tradycyjnych kart produktowych z naszej współpracy z dostawcami - mówi Katarzyna Orlińska, dyrektor ds. digitalizacji w Carrefour Polska.
Pierwszych stu dostawców Carrefoura weźmie udział w programie i otrzyma specjalne wsparcie merytoryczne oraz projektowe od GS1 Polska.
Dołącz do dyskusji: Carrefour chce całkowicie zrezygnować z tradycyjnych kart produktowych, stawia na digitalizację