SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carat, Isobar i iProspect bronią obsługi reklamowej firmy Kellogg

Firma Kellogg, producent m.in. chipsów marki Pringles, ogłosiła przetarg na planowanie i zakup mediów oraz obsługę w internecie. Budżetu bronią należące do sieci Dentsu Aegis Network agencje Carat, Isobar i iProspect.

Dotychczas obsługą firmy w tym zakresie zajmowały się agencje Carat, Isobar i iProspect, które do przetargu zaproszono.

Postępowanie koordynuje i prowadzi Chris Nolan, director of media&digital w Kellogg.

Wybrane w obecnym przetargu agencje zaczną obsługę firmy od początku 2017 roku.

Carat obsługuje mediowo firmę od 2008 roku, a Isobar - od 2010 roku.

W Polsce Kellogg wspiera marketingowo głównie markę Pringles - ostatnia jej kampania była prowadzona jesienią ub.r.

Dołącz do dyskusji: Carat, Isobar i iProspect bronią obsługi reklamowej firmy Kellogg

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl