Carat, Isobar i iProspect bronią obsługi reklamowej firmy Kellogg
Firma Kellogg, producent m.in. chipsów marki Pringles, ogłosiła przetarg na planowanie i zakup mediów oraz obsługę w internecie. Budżetu bronią należące do sieci Dentsu Aegis Network agencje Carat, Isobar i iProspect.
Dotychczas obsługą firmy w tym zakresie zajmowały się agencje Carat, Isobar i iProspect, które do przetargu zaproszono.
Postępowanie koordynuje i prowadzi Chris Nolan, director of media&digital w Kellogg.
Wybrane w obecnym przetargu agencje zaczną obsługę firmy od początku 2017 roku.
Carat obsługuje mediowo firmę od 2008 roku, a Isobar - od 2010 roku.
W Polsce Kellogg wspiera marketingowo głównie markę Pringles - ostatnia jej kampania była prowadzona jesienią ub.r.
Dołącz do dyskusji: Carat, Isobar i iProspect bronią obsługi reklamowej firmy Kellogg